Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 1 september 2008 23:13

Godnatt med er :)

//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 20:49

Hej :)

Klockan är 20:50 och jag har fortfarande inte fått reda på när jag börjar imorgon. Just nu är jag lite flumm så jag ska avreagera mig på Pontus & Line. ;D
Johan skulle prata med mig idag, men jag hoppas jag slipper, han skäller fan bara ut mig om han inte konstaterar att jag är allmänt jobbig. :P


En tjej i min klass har värsta rådamp på mig på msn med. Men jag måste få fråga dig tjejen, om vi är lika gamla, år i samma klass & gjorde det även i 6an (Fyfan. Man fattar ju varför jag inte var där, den saken är klar...), sedan skriver du på Msn att jag är mycket mognare än dig. För du antydde först det & jag frågade om du är avundsjuk & du bara börjar tjaffsa med mig för att jag skrattar åt dig, sedan är jag mycket elak. Shit, ska du springa till lärarna? Fan det är lungt, springer du dit ser jag till att du blir avstängd från hela jävla skolan. Sedan skicka ditt jävla "gäng" på mig, dom flesta är på min msn lista, vän med mig på bdb & gamla barndomspolare, tror du seriöst dom slår mig? o_O
Ska du skicka killarna i andra klasser på mig så lär dom att kunna slåss. *suck*
Ja, jag tänker kommentera din stavning, för kan man inte ens stava sitt namn utan förkortning så är det dags att lära sig svenska!

Jag har inte tid med bullshit, höhö, förövrigt, om du vill ha sådana konversioner igen så snääääääääääääällllllllla, jag är frivilligt offer. Finns inget som är lika roligt än att dricka coca cola, luta sig tillbaka och skratta när ens gamla mobbare sitter & kallar sig själv omogen.
Hahah jag är hellre 500 år och gammal än en 5 åring som du... :s

Nu får du ju ta och skaffa ett liv. Och ja, om ni nu tvunget ska tracka mig så kan ni gärna hitta något bra att komma med. För jag fattar inte varför jag ska ta åt mig åt att jag är mogen för min ålder...?
Jag leker inte gumman, det behöver jag inte göra. Jag slutade med det, du vet, när jag fyllde 200, HAHA!

FAN VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER ATT FÅ HA ER SOM DÖRRMATTOR!! xD Lägg ner tjejen, du har trackat mig i flera år, men du har tydligen inte fått upp något mer töntigt än att kalla mig för mogen. haha.
Vad fick du luft ifrån?

Iaf, sedan, om vi ska fortsätta, så är Ponte värsta söt barnet ^^'


Eh, eftersom denna klasskompis trackade mig är klockan numera 21:30! ;o Jävla tant, du snodde min tid ^^
Vi gamla måste ju ta vara på den innan vi får hjärtattacker du vet! HHAHAHA!

Nåja :)

Lite oseriöst inlägg idag... Är flummig.

Puzz!

//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 20:13

HAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA !!!! xD

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:06):

Du ä min ärta :G

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:06):

ätta ;'D

llineee'pline . no pain no skate @ LEVI LINERUDT <3 säger (20:06):

såklart och du e min kockos nöööött puus

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:09):

ELLER HUR!

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:09):

ASSOO! xD

llineee'pline . no pain no skate @ LEVI LINERUDT <3 säger (20:11):

(Y)

llineee'pline . no pain no skate @ LEVI LINERUDT <3 säger (20:11):

tror jag elr ?? :P,, ja e ,lite seg som du kanske märkt genom åren x]]] ;O

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:13):

ah

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:13):

du som är så gammal o_O

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:13):

stenålders tanten

Wizy , hon ler i väntan på att få gråta ut smärtan i bröstet säger (20:13):

stackars liten :(

llineee'pline . no pain no skate @ LEVI LINERUDT <3 säger (20:13):

tsss, haha, bara för du e större ska du inte trycka ner mejjJ!! 8o

llineee'pline . no pain no skate @ LEVI LINERUDT <3 säger (20:14):

Av Louise - 1 september 2008 20:04

haha. jag flummar loss på msn just nu, alla ba "VAD ÄR DITT PROBLEM?!"
Mitt problem är att jag inte vet vad mitt problem är, fattaru? nehe, ska ja skicka min skalman på dig? xD

HHAHAHA; en rolig historia för er som fatta, som jag krev till Tixy en gång xD


"Du är en sköldpadda & jag är en racer förare. En dag skulle du köpa barr på tomteskogen & sprang dit, när han kom till vägen ville Wizy ha smör. Sagt & gjort, sköldpaddan Skalman gick över vägen, när Wizy helt plötsligt kör på honom. Skalman pruttar & säger "Fan, jag som åt bruna bönor idag" o_O Wizy muttrar "fan vilken stank" och gasar lite till. När Wizy handlat har Skalman kommit till andra sidan vägen, då han blir påkörd igen av Wizy, denna gång ryter sköldpaddan till och pruttar flertalet gånger. Återigen uppropar Wizy "Fyfan vilken skunk stank!"

"Errm skunk på dig själv din kokos&bensinglanafuckin'babian" skrek Skalman efter bilen x_X."

Jag vet att min humor är värsta bäst. ;D

Av Louise - 1 september 2008 19:59

Åh.

Min syster har ju min mobil just nu, och hon har ju flyttat hemifrån, dessutom en bit utanför Göteborg. Najs.

Jag vet inte vad jag har för lektioner imorgon bitti, bara att jag har block, och det varierar vecka till vecka. Så vi har nytt schema varje vecka, kul.

Iallafall så tänkte jag ringa Vire, men... eftersom jag bara har Vire's mobilnummer på min mobil, och den ligger hos Thessan, så har jag inte hennes nummer och kan därför inte ringa henne.
Detta var fan inget bra... + alla nummer är ju förlorade just nu pga att jag har dom i min mobi & min mobil ligger hos Thessan. -.-

Nåja, jag får väl sticka till expriditionen och fråga jag har för lektion så får dom väl hjälpa mig. Hrm. :/
Detta är ju knappast ett problem man skulle haft i 6an... hrmf...

//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 18:58

Dyr histora detta med marsvin.


Bli medlem i SMF igen: 250 kronor

Utsätllningsavgifterna till Borås för alla klasser + marsvins tillsammans: 230 kronor

Duvtransort köpet

12 fackare = 650 kronor + frakt.


Dvs blir det, om man räknar bort frakten 1130 kronor!

*gulp*
Det enda positiva är att jag "bara" behöver betala dom där 480 kronorna nu direkt i dagarna, eller tja, iaf bli medlem i SMF gärna denna veckan & sedan hinna anmäla nu idagarna. Så har man det avklarat.
Så tar man ju duvtransporten lite senare. Det går nog... nog.

//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 18:22

Hej.

Jag & Katarina (min moster) pratade om marsvin idag. Hon vill ju med på marsvinsutställning och sådant. Så vi bestämde att vi ska åka till Borås den 18 Oktober och ställa ut marsvinen! Hon jag & mamma ^^

Ras: Sally & Asta
Pet: Maggie, Våfflan, Sally & Asta =).


Så nu måste jag här i månaden hinna köpa mig en duv transport till mina "bebisar". :)
Det om något kanske blir lite dyrt att få ihop på så kort tid. Men ja, det går på något sätt :)


Så nu är det bara att se till att dom får lite extar manikyr, för jag vill fan komma till final med åtminstone en gris. :D

Tur att deras klor iallafall är i gott skick sedan innan + att jag redan börjat försöka hålla koll på öronen regelbundet. Så det blir ju inte precis jätte svårt att ha dom fina till den dagen. :)

Dok kommer vi åka till Borås så tidigt som 05:30 på morgonen ungefär. Jag kommer antagligen vara hur trött som helst. Det blir naturligtvis att jag tar med kamera + flera batteri till.

Så den 18 oktober ska Jag (Wizy), mamma, katarina & grisarna fara till Borås.
Och om vi inte kommer bra till har vi ju åtminstone haft en rolig dag. :)


Nej, nu ska jag räkna ut kostnaderna denna månaden med marsvinen, eftersom jag behöver anmäla grisar, bli medlem (igen) i SMF (Svenska marsvins föreningen för er som inte vet), och köpa duvtransport.


//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 18:14

Idag har jag:

* Klippt & filat Sallys klor
* Klippt & filat Maggies klor

* Rensat Sallys öron

* Kollat Sallys öron medans hon satt på en handduk.


Ska antagligen ta upp dom andra grisarna och fixa lite mera sådant på dom också idag, eller om jag tar det imorgon kväll. :)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards