Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 1 september 2008 11:00

Igår på akuten märkte jag någonting jag aldrig märkt förut, när vi väntade på skjussen hem. Böcker. ;)
"Läs boken och lägg tillbaka, eller ta med hem" - Hihi, kan ni gissa vilka som letade böcker?


Mycket riktigt. Thessan kom med riktigt hemska til mig, vem fan bryr sig om en tråkig bok som skulle vara läskig men inte ens skulle få en att rycka till om det åskade ute? -.-'

Nej tack, syster.


Men jag hittade 2 böcker tillslut, eller tja, Thessan hittade ena ^^

(roman)
"A Perfect World"
Författare: Dewey Gram
Efter filmmanus av John lee Hancock

Handlar om en Butch Haynes som är farlig brottsling som rymmer från fängelset, tar med sig en blyg liten 8åring, 8åringen märker dock att Butch har vissa snälla drag i sig. Sakta växer en vänskap ut mellan den förrymda fångern & hans gisslan.

Sedan handlar den även om en polischef Red Garnett som får i uppdrag att jaga dom, men påminns om sin egna barndom.

Anyway, den verkar bra ^^'

Sedan bok två:

"Freaky Deaky"
Författare:
Elemore Leonand(?)

Lite gangster bok typ. En Chris ska "ta hand om en bomb", Langarn Booker får ett tele samtal där hans älskade Moselle säger "Jag skulle säga till dig älskling, att när du stiger upp, kommer vad som är kvar av ditt arsel att flyga rakt upp genom taket" - Booker sitter på bomben Chris ska ta hand om x).
Sedan kommer massa andra gangstrar in, det är lite väl mycket namn att läsa om... haha. Den är säkert skitbra. :P

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards