Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 8 september 2008 11:21

Katarina har varit här & mamma har kommit hem. Hon är frisk.

Jätte bra, men jag anser att det är väääääldigt konstigt... Även Katarina höll med mig på den punkten. (Eller tja, jag typ satt där och nickade ibland, min hals värkte för mycket för att tala ;P). Hur fan kan man hamna på akuten flera ggr per år, inte orka göra saker, ha ont i bröstet och bli "frisk förklarad"? Låter ju dumt som fan. -.-

Men men^^

Nu köper mamma mackor till mig så ska pallra mig ner i soffan, jag menar, hon är ju faktiskt den som är Frisk! ;)

Av Louise - 8 september 2008 11:10

Det är måndag o.0


Jag var ute på promenad igår, sedan lutade jag mig mot en sten i en halvtimme i T-shirt & Jeans, var inte ett dugg kallt. Men fan vad mygg det kom. INTE blev det bättre av att höra "Lollo, Lollo, du inbillar dig bara..." ne! kolla mina armar Johan, fan, har 2 storstora bett + flera små + ett som dom bitit hål på huden, fan helt blodigt där ju. :O

Äckligt.


"MEN DET FINNS INGA MYGG!" - Nejnej, vad är det som flyger på kvällen och biter en då? kaniner? -.-'


//Wizy

Av Louise - 8 september 2008 11:01

Jag kommer typ, svimma om jag måste göra det. Men jag tror jag har slutat då. *puh*

Jag vill väl inte springa 6 km med min kondiktion, och ingen har tydligen Johannas nummer.

så jag får väl typ, ringa Vire och fråga om Matildas nummer (vilket jag iof bör anyway, jag har inte ens hälsat på henne när jag ser henne i skolan...) & fråga om hon har JOhannas.

Känns inte som Vire har kvar (Jo)Hannas nummer längre, allt som hände mellan dom. -.-'

En gång var vi ett gäng. Idag går 2 i samma klass och umgås flitigt, Matilda & Johanna, Jag & Vire i en klass - men jag umgås typ bara med Amelia om någon alls & Vire med dom andra, Natta har bytt skola, liksom Kevin. Emelie & Sofia går ju kvar numera som sexor där nere :)
Nej, jag kallar oss inte längre för ett gäng...


Förklaring till varför inte hälsa;
Öht, jag var med min klass på typ "skol rundgivning", dvs fick se vart allt låg, och så hade Johanna & Matilda rast, så dom hälsade, jag bara gick in mot expiditionen/skolsyster osv och ba kolla lite på dom. Lite otrevligt att inte hälsa på sina vänner, men heeey! Jag hade lektion >.<.

Sedan på tyskan så hälsade jag bara kort på dom, sedan ägnade jag långa suckar åt Hitler förklaringen läraren sa. Det var faktiskt urtråkigt. JAg SKITER i Tysklands historia, ursäkta, men jag gör det! xD
Alla typ kolla på mig när jag HÖGT utropade "Äntligen!" och sprang ut. o.O inte mitt fel att jag inte har någon andledning på att lyssna på hitler prat. 8-)
Och Matilda värsta glodde på mig, då fortsatte jag pilla med mobilen.

//Wizy

Av Louise - 8 september 2008 11:00

Hur många fler nätter utan dig måste jag uppleva? Svaret jag får är kallt & inte vad jag hoppades på.


© Wizy

Av Louise - 8 september 2008 11:00

Hur många fler nätter utan dig måste jag uppleva? Svaret jag får är kallt & inte vad jag hoppades på.


© Wizy

Av Louise - 8 september 2008 11:00

Hur många fler nätter utan dig måste jag uppleva? Svaret jag får är kallt & inte vad jag hoppades på.


© Wizy

Av Louise - 8 september 2008 10:57

Hej allesammans :)

Nu sitter jag här med halsont som bara den. kom redan natten till igår, men smarta Lollo satte igång och sjunga och skit hela söndagen iallafall. ;P hihi.

Men nu ska jag knapra halstabletter idag, men jag orkar inte handla dom. err... ska shoppa en macka tänkte jag, om jag inte gör en hemma, lättare att köpa. ;)

hihi, slöseri ungen är igång igen ja ^^


Katarina skulle "kolla till mig" om en stund, err, jag behöver ingen barnvakt, men hon är så välkommna så :)

//Wizy

Av Louise - 8 september 2008 10:53

Bilderna kommer sent och är få, eftersom jag helt enkelt har laddat upp 100 bilder på bloggagratis & måste skicka efter igen + har typ 20 bilder till, så. ;o'

Sedan ringde jag en kompis & pratade skit med så alla pengar är typ gone på mobilen. så jag måste ladda den igen. x_X Kul kul. ^^
Fast alla pengar gick typ åt sms innan det, + jag skickade in typ 3 sms till en sida, hähä. jag är slöselirig o.O hahah xD


Men här har ni iallafall några bilder :)
Lär kopiera från bildagboken senare.


Bilderna innan är på Tussan, syrrans katt som bor hos mormor, jag var förbi där först och hämtade ett paket till Malin.

Take care!

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards