Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Håll tummarna för mig, allesammans!

Av Louise - 1 september 2008 16:13

Det kanske går iallafall? 


Jag har ju inte vart i skolan på en vecka, då har 2 lärare ringt (Varav 1 tog jag jävligt illa upp av), + nu ringde skolkuratorn.
Då jag kände att det krisade sista dagen jag var i skolan i tisdags (28 augusti), ringde jag skolkuratorn och bad om en tid på torsdagen. Så långt kom jag ju dock aldrig.

Idag ringde dock skolkuratorn mig som sagt & frågade vad det är. Svarade ärligt att det är båda psysiskt & fysiskt och då frågade hon om det bla är för att jag nu kommit efter en hel del i skolan som jag inte hade lust. Vilket det med är. Så vi kom fram till att jag bara ska vara i skolan tills på lunchen imorgon. Då ska jag upp till henne & prata lite och sedan får jag gå hem. Så jag har bara en 4 timmars lång lektion (med rast i) imorgon.
Och om jag får panik/inte alls känner att jag klarar att vara kvar ända till lunch får jag gå dit på morgonen & säga till, sedan får jag gå hem.
Så det är nog bra början, iallafall att stanna där så länge jag klarar det.


Sedan funderar jag på att åka ut till Mölndal, till Thessans fotsalong & få fotvård, eftersom jag slutar så tidigt. Behöver fan det nu alltså *s*.

Samtidigt får jag min mobil då ju. Gött.

Den ringde tydligen flera ggr, har missade samtal & sms. Hrm. Roligt att dom ringer när man inte har den tillgänglig. Gissar på att det var kuratorn + en tant på socialen. >.<


Och en tjej på soc ska jag träffa imorgon med. Eftersom jag ska få kontaktperson så ska jag träffa henne imorgon (Kontaktpersonen)!

Hoppas hon är någon trevlig prick & att jag får henne som kontaktperson. Kul kul. ^^

Kanske, kanske, kanske kan livet sluta bra ibland med? Känns som jag måste få tur snart. 
Håll tummarna för mig, både att jag orkar ut till mölndal, att det går bra på mötet & i skolan är ni gulliga!

Sedan imorgon ska jag även träna ett pass.

Puss & kram! 

//Wizy

 
 
Dockmamman

Dockmamman

1 september 2008 18:09

Hoppas att det ordnar sig för dig och att du får må bättre, det kan vara kämpigt jag har kämpat i 40 år och det har varit stunder man känner att *fan* nu ger jag upp...

Men du *Tjejen* stå på dig och kämpa, visst det är långt till vuxen ålder men tänk framåt att en dag så har du kämpat igenom allt...

Jag har 2 barn som har det fruktansvärt kämpigt och jag kan bara stötta dom men ibland så hjälper det inte och jag kan bara hoppas att de en dag inser att de passerar den ugdomliga tiden och får komma upp i den vuxna världen där man kan göra sina ega val...

Har två andra barn som har fått gått igenom fruktansvärda saker och det har varit så den ene prövat ta sitt liv men lever idag i den vuxna världen där hon fått den hjälp hon kan själv begära...

Men jag märker i ditt skrivande att du är duktig och väldigt bra på formulera och du vet vad du vill och jag beundrar det du skriver/Kram från mig

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards