Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Era pojkvänner stannar några veckor, men era vänner tycks vända och gå.

Av Louise - 5 november 2008 16:18

- Nu är det jag mot alla andra.


Jag bryr mig inte längre. Jag orkar inte ringa er dag efter dag, jag orkar inte smsa er hela tiden.

Ni får fan ta och höra av er ni också.

Vem fan bryr sig om man kan skicka hjärtan till varandra på msn. "Heej <3" "Tja (L)" .. Och? Vad spelar några msn hjärtan på internet för någon roll, när man knappt hälsar om man ser varandra? Det är det vi missar. Vi sitter bara och skriver hjärtan... som i verkiga livet inte betyder ett skit.


Jag skiter i det nu. Tänker inte smsa er - för att inte få svar. Fine om vi smsar en gång i månaden, herregud. "Hej, vad gör du då?" - Intressant...

Sedan vill man ändå veta allt om "Har du någon pojkvän nu då?" när man träffas. Vad har ni med det att göra då?

Visst, skaffa en pojkvän och ett privatliv, men jag vet med säkerhet att ni jag tänker på nu inte träffar er pojkvän för livet i denna åldern.

Ta hand om era vänner, annars är dom borta med vinden nästa gång ni ser åt deras håll.


Älskar er, och den dag ni faktiskt orkar ta kontakt med mig kan det hända att jag kommer umgås med er.

Finner dock ingen mening i att vara den som ringer er för att ni aldrig har tid.

mitt liv kretsar inte runt er, jag kan lätt skaffa nya vänner. .___.'


                                              Trött ..

Men jävlans lycklig! ;)


/Wizy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards