Alla inlägg den 2 november 2008

Av Louise - 2 november 2008 17:38

Jag har läst mycket i dagarna. :)


Så nu har jag läst ut Svart som natten av Ann Cleaves. Den är väldigt bra. :) Det är en flicka, som blir mördad. Alla pekar ut en utstött man, Magnus men i slutet visar det sig att det är Cathrine (tjejen som blev mördas) kompis Sally som gjorde det.

Lätt läst (Det tycker jag i och för sig att alla böcker är) och svår att bara sluta läsa.

Helt klart värd att läsas, iallafall enligt mig. :)

/Wizy

Av Louise - 2 november 2008 17:28

Tja;)


Vad har hänt idag då? xD

Jo... Hrm. Jag har sovit tills 13:00. Haha. x'D Men jag vaknade åtta och smsade Thessan sedan så efter någon timem eller två kommer brorsan in och ba "Ska du med Malin & Therese eller?" - Nej. Somnar man om och så efter en stund kommer brorsan in igen, varför vet jag inte men det var någonting. ._. Jaha, somnar om... Då får jag ett sms och då har jag 2 olästa, så det var ju alla från Katarina! "Gå ut och gå" Mhmmm... Somnar om, då kommer morsan in och ba "Jag får sätta mig vid datorn"? - Då blir ajg ju riiiiktigt arg, vilket jag blev surare för varje avbrött i sömnen, och så satt hon där (suck) och när jag väl somnat om och vaknade igen var hon borta, så jag somnad direkt. Då kommer hon IGEN och sätter sig vid datorn. >.<

Jobbigt värre. Sedan när jag väl bestämde mig för att gå upp så fick jag ett till sms av Katarina...


Och middagen en halvtimme - timme senare blev då Fiskpinnar, potatismos och.... SPENAT! -.- Jag satt och klagade hos Hanna jätte länge innan (tack ;P). Äckligt. -.-

 Men jag åt iallafall lite, *s*


sedan gick jag slottskogspromenaden i rask takt, tog en timme. wihu. ;D

Såg massa söta voffsar och jag vill verkligen att Nikita blir lugnare så hon kan följa med mig på den rundan ibland snart. :/ <3

Men hon blir för ivrig ännu...

Såg/hälsade även på Charmaine & Bea. Som jag "känner" genom skolan. xD

 Mitt i promenaden ringde även Anna (och katarina x'D) och jag & anna ska ses på fredag. ;)

Så har jag även druckit te hos mormor :)
Men nu ska jag kolla på andra hemsidor lite. :)
/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards