Alla inlägg den 10 november 2008

Av Louise - 10 november 2008 17:43

Hej sötnosar.
Nu har jag inte skrivit här på några dagar, fy mig. Vad har då hänt sedan sist?

Fredag kväll & natt:
Den började med att Jag & Ida satt med två killar Max och Christian på msn och jävlades. Hade svinkul. Vi satt och tjaffsade två och två (tjejerna mot killarna) flera timmar. Stackars Ida fick ju dock gå i skolan med dom idag, HAHAHA! xD

Sedan började jag då rollspela med två jätte trevliga flickor på en hemsida. :) Thnks! Det blev även så att jag satte mig tillsammans med Våfflan (som totalt ignoerade sin morot och skulle ha mer vitkål) i soffan och myste. Min lilla flicka...

Det blev även att jag la mig vid... sex på morgonen. XD Sedan vaknade jag vid tolv tiden igen. :$ Ehe...

 MEn det var lätt en kväll jag behövde. Hade skittrevligt både kväll & natt trots lite tjafs med några personer. Det var verkligen länge sedan jag var uppe hela natten för att snacka med mina underbara polare! ;) Och dessutom fick jag en hel del nya som har visat sig vara riktigt trevliga. :)


Lördag:

Hände inte så mycket och la mig ändå rätt tidigt. x'D (faktiskt).

Iaf, hände inte så mycket.

Söndag: Myste med Maggie i soffan. <3 Det var ingenting som hände alls då typ. ;'o


Ehe, det är det som hände. (AA)

Nu blir det att svara på dom senaste kommentarerna jag fått på bloggen.


Peace. (En viss person förstår.)


/ Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards