Alla inlägg den 26 november 2008

Av Louise - 26 november 2008 23:01

Vad lite dator det har blivit idag. Fy...


Idag börjad jag dagen med skola, matte. Jag älskar ju matte så mycket.

Sedan så missade jag precis spårvagnen så det var att Gå till biblioteket, och vid tredje hållplatsen missade jag nästa vagn också, så jag gick hela vgen dit och sedan satte jag mig vid deras dator och kikade lite böcker. Ska fasiken ta och leta upp det där bibliotekskortet. (Ni kan läsa att jag skaffar ett nytt, lat som jag är...)


Sedan var det hem och käka med mamma. Sedan la jag mig i sängen och läste lite i en bok, som vanligt tråkade den ut mig efter en stund även aast det är en bra bok. Har försökt läsa den tre gånger nu... Så ringde min moster så jag snackade med henne! :D
Miss you guys! :(


Sedan var det bara att gå ut till bilen och träffa Anna, vi far och såg på High School Musical tre. :) Jag älskar dehär filmerna och denna var inget undantag. <3

Enda tråkiga är att man inte riktigt kan sjunga med. ;)


Nu ska jag svara på lite mejl, på några hemsidor sedan ska jag väl ta och sova. ;P


/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards