Alla inlägg den 16 november 2008

Av Louise - 16 november 2008 22:57

Tjenare.


Vad har hänt sedan sistone?


I lördags var det öppet hus i skolan, och jag hade jävligt trist efter att Sofia åkt hem. Det tråkigaste med att ha vänner i mellanstadiet när man går i högstadiet är att man inte kan vara med dom endast, då man blir lämnad ensam när dom slutar tidigare.

Så jag stack upp och jobbade matte när jag inte hittade någon att vara med, fyfan vad plågsamt det var. -.-'


Så idag söndag har jag suttit stallet.se (ehmsidan jag inte velat skriva ut i namn men nu gör jag det iallafall), och chillat. Det är för beroende framkallande. Sjukt. Man sitter där hela dagarna och bara flummar med alla härliga vänner. Jo, jag får vänner, ofc, och det många. Men jag är osäker på om jag verkligen vill sitta kvar där. Det tar så jäkla mycket tid man kan göra annat för i längden. :/ Dessutom var jag helt fast i det förra året. :O

Min ena vän Squar slutar snart där <33

Bara så du vet gumman kommer jag sakna dig jätte mycket och adda min msn för jag vill inte förlora kontakten med dig. =/ <3


Det var det för idag. x)

/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards