Alla inlägg den 29 november 2008

Av Louise - 29 november 2008 00:24

Tjo!


Efter några dagars tystnad öppnar jag nu... nyheterna? om hur dagsläget ser ut. (jag låter som en desperat reporter som sänder ut ett terror meddelande mot sin vilja, illa xD) - Jag har då legat i min säng och skakat av köld. DEssutom tror jag att jag kan vara påväg att få feber/har haft några gånger. Jag låg i min säng igår, antagligen hela dagen (Jag minns faktiskt inte...) och kunde knappt käka någonting alls.

Min hals värker som in i helvete(!).

Vilket jag tror är mandlarna. >.<'


Och igår låg jag då och frös, men framför allt hade ont. När jag vaknade vid 18:00 efter sovit sedan 16:00, kunde jag knappt stå på benen och jag frös så jag skakade/hackade tänder på toaletten.
Neh, sjukling nummer ett ser ni fan här...


Jag skulle gormat, skrikit av lycka nu när Johan Palm äntligen åkte ur Idol, det enda jag kunde göra var att tänka "Yes!" och känna hur huvudet dundrade. Mys.


Aj.


Dessutom Anna, tror jag inte vi kan träffas på måndag. Orkar inte ringa dig, så förlitar mig på att du läser detta nu. ;P

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards