Alla inlägg den 19 november 2008

Av Louise - 19 november 2008 16:01

Tjo! :D

Nu har jag varit i skolan. Väl där så fick jag en engelsk lättläst bok av Ylva att läsa. Sedan stack hon med en annan elev, och då tröttnade jag på läsningen och gick och satte mig frivilligt vid Misra som pluggade matte med en annan lärare. :)

Så jag satt där och pluggade sammanlagt fyra-fem sidor matte. I sexan tror jag att jag pluggade tio tal på en vecka... Haha. xD


Men nu ska jag sticka och köpa nagellacks borttagningsmedel. Har tröttnat på det röda nagellacket.


/Wizy

Av Louise - 19 november 2008 12:07

Till er som kommenterat men inte fått dom publicerade, det kommer så fort jag hinner sätta mig med det!


Hej allesammans! :)

Nu ska jag snart sticka in och byta om, och springa till skolan. Blev lite sent idag. .__.' Tog en dusch som tog otroligt lång tid, suttit i telefon. Mamma åker även in till sjukhuset nu om en stund...

Hur jag känner? Gissa fem gånger. Jag vill inte ha henne inlagd, men inte sjuk ensam hemma när jag inte kan komma hem förren imorgon kväll igen.


Det blir ett inlägg till innan jag sticker till mormor, åtminstone.

Thessan ska koma med sin kamera jag ska få ha i Danmark! Tack syrran!


/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards