Alla inlägg den 21 november 2008

Av Louise - 21 november 2008 20:35

Ni får ursäkta att det tar så otroligt lång tid för mig att skriva om danmark men jag vill ha med alla bilder.

Och det går segt kan jag lova. ;P


Såhär får ni åtminstone texten om i torsdags kväll.


Jag for iväg och sköpte smink med mormor, smink är väl att ta i, men det var åtminstone nagellack + nagellacks borttagningsmedel!

Så nu hade jag då sju nagellack... ;)

Låg i sängen med katten vid huvudet och såg på folk i min ålder som var på en ätstörningsklinik i Ryssland där dom visst var otroligt stränga. Fast det är dom väl överallt med ätstörningar, iof.

Efter det skulle jag försöka sova, då var klockan runt nio. Kunde inte sova så jag målade tånaglarna, varrannan röd, varrannan blå. När det var slut tog jag och myste lite med pepparkakor och coca cola, borstade tänderna och klockan närmade sig tio på kvällen. Då skruvar grannen på sin musik, dunk dunk dunk dunk dunk!

Och jag blev så förbannad! Där låg jag och i rummet i grannlägenheten spelade grannfan musik, den tid man ska stänga av! Idiot eller vaddå?!

Låg där helt rasande och morrade ilsket "JAHA, HÄR FÅR MAN DÅ INGEN SÖMN!"

När klockan närmade sig elva stängde han av och jag kunde äntligen få min sömn... Det var en lång timma, kan jag lova! ;P

Det var det som hände i torsdags.

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards