Alla inlägg under oktober 2008

Av Louise - 8 oktober 2008 22:24

KOLLA DIN MSN - KONTAKTLISTA!

Har du kysst nr 7?:
Camilla, nope.

Brukar du vara med nr 19?:
Tim Larsson(?), ja, vi chillar på msn flera timmar om dagen :d <3 

Gillar du nr 1?:
Jossä Johansson, jodå...

Är nr 21 din bästis?:
Malin Carlsson (?), nej.

Är nr 18 ngn sötnos?
JA FÖR FAN :D Pontus, min babe :D <3   skoja...


Älskar du nr 16?
Jessica, njäe. :[ <3 Vi har tappat kontakten för mkt.

Är person nr 9 den du kysste senast?
Johan Hederberg, absolut. :]

Var du med nr 28 igår?
Fannie Henriksson - Tyvärr. =/ <3

Går nr 25 i samma klass som dig?
Julper (Ingen aning, dom är tydligen flera på nicket + msn'en?) - Nej.

Har du sovit hos nr 10?
Jäws, nej :( buu <3

Har nr 5 en likadan mobil som du? 
Caroline, det tror jag inte.

Är du kär i nr 50?
Elin och Emma har båda två stor plats i mitt hjärta, och jag älskar dom båda mycket högt, men nej, jag är inte kär i mina små kusiner. :P

Har du kysst nr 20?
Nathalie, det tror jag inte?

Av Louise - 8 oktober 2008 11:14

God förmiddag ^^

Katarina har varit här en stund. xD
Alex följer med till Borås x]

Wizy

Av Louise - 8 oktober 2008 11:01

Jag var med Emelie i måndags. <3


måndagen;
Skola, försov mig x'D, sedan räffade jag Anna vid 13.30, sedan gick vi till ett ställe och på ett café. Anna bjöd xD

Sedan när jag kom hem började jag skrubba marsvinsburen, då kommer Emelie & knackar på, så jag sticker ut mde henne istället. xD Vi sprang runt å fåna oss, som alltid.

Sedan gick vi en stig och där träffade vi en tjej med sin hund. Och den hunden lekte vi med tills den var helt slut. :)

Då gick vi hem till mig igen och softade framför msn & youtube ^^


Thnks for a good day <3


Wizy

Av Louise - 8 oktober 2008 10:51

Jag är här igen.

Men utan något att skriva.


Jag tycker detä r jätte kul att skriva osv, men jag hittar inte ord just nu. Vet inte vad jag ska skriva.


Wizy

Av Louise - 7 oktober 2008 15:07

Ursäkta bloggandet nu. Men jag orkar inte.

Kunde inte ens svara på sms vid 11 tiden igår kväll pga jag höll på att falla ihop av trötthet, och då låg jag redan i sängen..

Idag blev inget bättre, trots att jag sov till 13:00.


Så får ni inte svar på blogg, osv, så bli inte oroliga. Är bara mega trött och behöver sova några timmar extra.

(snark)..


Orkar inte skriva något mera nu. Ska äta middag, sedan vila i soffan.


Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 21:40

Tjenare :)

Nu kommer bilderna på tröjan & duvtransporten, som jag lovade för flera timmar sedan *S*.


(Wihu!)

  

(Bilden blev suddig, jag vet. Ursäkta kvaliten).


Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 16:01

I fredags var jag, Katarina & mormor på äventyr.

Först (som alla andra gånger) åt vi en hamburgare på drive in. Sedan åkte vi till Angered, tankarna föll på att "om det blir skottlossning nu hoppas vi inte hamnar i..." Det är verkligen Göteborgs ställe till gräl/skottlossingar/knivhuggningar.

Mer tänker jag verkligen inte skriva... Ni får läsa tidningarna, jag är rätt rädd för det stället! Aldrig att jag åker dit själv!

Och istället för att det hände i Angered, så hände det i Majorna, på andra sidan stan. Tur! D)

Sedan åkte vi till klädkällaren, men vi åkte fel. Vi kom på rätt väg, men svängde fel någonstans (utan att någon visste vart) så vi fik åka från Angered, till Centralstationen, tillbaka till klädkällaren, så en braa bit.

Där handlade jag en snygg döskalle tröja. Ska visa bild på den snart :).


Sedan åkte vi till gamlestaden och kikade in Zoo Kompaniet (efter mataffärerna) :)

Var söta små ninnisar, jag och Katarina typ hälsade på alla djurburar (HAHAHA), och Katarina ba "alla vänder rumpan till mig och kommer till dig." haha. xD underbar kommentar. (:


Där fick vi dock köpt en Duvtransport!

Wihu. :) Utställningen i Borås är ju snart. Om 2 veckor, vill säga.

Så nu har vi införskaffat en 8 facks bur. Men det får endast plats 4 marsvin eftersom dom ska ha 2 fack var. :)
Mamma betalade den, tack mamma. <3
Bild på den kommer snart!


Det var det som hände ;D

Sammanlagt tog det hela eftermiddagen, var i skolan innan en timme på morgonen också :)


Tack mormor & Katarina för en bra eftermiddag :)

Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 15:55

Haha, jag hittade gammal dikt jag skrev till Malin en gång i tiden. (Inte min syster, den andra).

Eller ja, det var i sommras. Då kontakten även bröts för gott. Ser du denna, Malin, så slösade du precis tiden.

Ni andra, kommentera gärna. Det är grammatik fel osv, ja tack jag vet redan om det.


WHY?!  11:aug, 10:20
Why are you doing this to me?
Don't you understand that I'm already hurt?

Why are you going with her, when I'm not doing you a shit? I was  your friend in 3 fucking year you know. Bitch.
Now you can take your problems and go cause I'm not wanna be with you or know your problems. Your sick and you know it.

I'm just angry. Why go with her when she started? You said it to her, ha? Are you playing a game or what? Cause it's not fun anymore.

I wanted to die,
but you isn't worth it,
now I know it.

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards