Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Louise - 5 oktober 2008 21:40

Tjenare :)

Nu kommer bilderna på tröjan & duvtransporten, som jag lovade för flera timmar sedan *S*.


(Wihu!)

  

(Bilden blev suddig, jag vet. Ursäkta kvaliten).


Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 16:01

I fredags var jag, Katarina & mormor på äventyr.

Först (som alla andra gånger) åt vi en hamburgare på drive in. Sedan åkte vi till Angered, tankarna föll på att "om det blir skottlossning nu hoppas vi inte hamnar i..." Det är verkligen Göteborgs ställe till gräl/skottlossingar/knivhuggningar.

Mer tänker jag verkligen inte skriva... Ni får läsa tidningarna, jag är rätt rädd för det stället! Aldrig att jag åker dit själv!

Och istället för att det hände i Angered, så hände det i Majorna, på andra sidan stan. Tur! D)

Sedan åkte vi till klädkällaren, men vi åkte fel. Vi kom på rätt väg, men svängde fel någonstans (utan att någon visste vart) så vi fik åka från Angered, till Centralstationen, tillbaka till klädkällaren, så en braa bit.

Där handlade jag en snygg döskalle tröja. Ska visa bild på den snart :).


Sedan åkte vi till gamlestaden och kikade in Zoo Kompaniet (efter mataffärerna) :)

Var söta små ninnisar, jag och Katarina typ hälsade på alla djurburar (HAHAHA), och Katarina ba "alla vänder rumpan till mig och kommer till dig." haha. xD underbar kommentar. (:


Där fick vi dock köpt en Duvtransport!

Wihu. :) Utställningen i Borås är ju snart. Om 2 veckor, vill säga.

Så nu har vi införskaffat en 8 facks bur. Men det får endast plats 4 marsvin eftersom dom ska ha 2 fack var. :)
Mamma betalade den, tack mamma. <3
Bild på den kommer snart!


Det var det som hände ;D

Sammanlagt tog det hela eftermiddagen, var i skolan innan en timme på morgonen också :)


Tack mormor & Katarina för en bra eftermiddag :)

Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 15:55

Haha, jag hittade gammal dikt jag skrev till Malin en gång i tiden. (Inte min syster, den andra).

Eller ja, det var i sommras. Då kontakten även bröts för gott. Ser du denna, Malin, så slösade du precis tiden.

Ni andra, kommentera gärna. Det är grammatik fel osv, ja tack jag vet redan om det.


WHY?!  11:aug, 10:20
Why are you doing this to me?
Don't you understand that I'm already hurt?

Why are you going with her, when I'm not doing you a shit? I was  your friend in 3 fucking year you know. Bitch.
Now you can take your problems and go cause I'm not wanna be with you or know your problems. Your sick and you know it.

I'm just angry. Why go with her when she started? You said it to her, ha? Are you playing a game or what? Cause it's not fun anymore.

I wanted to die,
but you isn't worth it,
now I know it.

Av Louise - 5 oktober 2008 15:51

Det är många som är inne och kollar på min blogg... Det är jag glad för, men vilka är ni igentligen?
Tell me! ;)

(Skriv era nick/användarnamn på ställen, om vi inte har så bra kontakt ;P)


Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 15:43

Usch, jag vill verkligen ha en studio. Kunna spela in låtar, egna låtar.


Skrev en till låt igår btw, listan är stor nu, har runt 40 låtar skrivna och ingen inspelad. =/ Börjar känna pressen att det tar lång tdi att få dom inspelade men 5 minuter att skriva dom.


Tänk att bli käd, komma till USA & sverige, bo i LA & leva som kändisarna. Men, å andra sidan.
Att ta upp förstasidorna vore kul, men jag vill inte bli känd, Paris Hilton är känd, och vad har hon gett världen?


Påminner om han i Idol. "När jg var liten ville jag bli rockkändis, idag känns det ju töntigt, Paris är känd och vad har hon gett världen?" xD Den meningen var fan bra!


Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 15:33

Tja allesammans :)

Igår "kunde" jag inte blogga. Therese kom någon gång vid 14-15:00 och gjorde fotvård på mamma & mormor, som kom upp. Då gick jag istället ut på promenad. Fick en stegräknare av Therese som jag testade, tack älskling.

Jag gick en tur och gick 2000 steg, ca 30 minuter. Enlit mig känns det otroligt lite, men vad vet jag?


Sedan kom A med Nicki och käk och så åt vi. Nicki satt och tiggde, den "lilla" skruttan. XD (jag är till och med kär i henne efter hon tiggt... haha!)


Så det var väl det som hände i stort sätt :)
När dom åkte satte jag & mamma oss vid varsin dator!

Jag gick och la mig vid midnatt (jag gjorde annat än att sitta vid datorn under tiden, ja) - eller ja, vid 01:00 kanske den var (A).
Då mullrade det uppe i luften och smattrade mot rutan. Kunde inte sova, sov jätte oroligt. Sedan så började regnet verkligen forsa neråt. Jäklar vad det blåste, och regnet smattrade som bara den.

Så jag sov till 12:00 idag, pga dålig sömn, pga ovädret. =/

Men vi klarade oss fint i vädret vi! ;)


Och nästa helg kommer nästa oväder, som tydligen ska vara kraftigare!

SUCK!


Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 15:30

Varken bloggen, loggboken, bilddagboken eller övrigt har uppdaterats bra denna veckan.

Vilket jag ber om ursäkt för ^^ Även fast det blir mest jobb för mig att skriva ner allting, vilket jag kommer. =)
Jag vet inte vad jag gjort faktiskt. Skriver ner det i loggboken, men i måndags & tisdags var jag hemma. Onsdagen var jag borta hela dagen, lunchade med Katarina, skola & träffade Anna (och Mose).


I torsdags hände inget speciellt, endast skola, likadant på fredagen.

Igår var syrran (thessan) m. familj här i stort sätt hela eftermiddagen :). Mer bloggning mo det kommer senare.

Sedan idag ska jag försöka ordna med bloggen osv.

Take care!

Wizy

Av Louise - 5 oktober 2008 15:16

REGLER: svara ärligt på frågorna.

1. Hur många sms har du i din inkorg?
56 stycken.

2. Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
"Min kanin är tuff. Han får springa lös i mitt rum ibland och han hoppar in i buren igen på kommando. (H)
(Från Tixy)


3. Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
"Det ska jag väl kunna göra, om du fortfarande är vaken då:)"
(Från Lizzardo xD)


4. Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
"Najs ^_^"
(Från Tixy)



5. Hur många sms har du i kategorin"skickat"?
12 stycken. (:


6. Vad står det i ditt översta, och vem är det till?
"Glöm det"
(Till Lizzardo)


7. Vad står det i ditt nedersta sms och vem har du skickat det till?
"Något fel? :("
(Till Tixy)


8. Vad menade du med det du skrev i det nedersta sms:et?
haha. texten säger ju sitt. x'D

Ta fram din mobil och gå in på kontakter!

Har Du Kysst nr 7?
Becka - Nej.


Gillar Du att vara med nr 19?
Joanna Odin Hammarstrand - SÅKLART! Vem gör inte?! <33


Gillar Du nr 25?
Kenneth - Öh, det är igentligen mammas polare, men jo, haha, han är väl trevlig. XD


Är nr 21 Din bästis?
Johanna - Nej, men vi har varit.


Är nr 14 en Sötnos?
Fannie, ja! :D <3333


Älskar Du nr 16?
Jessica, vi har inte snackat på år och dagar, men hon är en av dom jag alltid kommer ha med i minnet, men älskar... nä. =/

Är nr 12 Bäst?
Annelie, nej. (ja, hon på skolan) x'D

Var Du med nr 20 i dag ?
Johan - Nej. DÄRFÖR JAG ÄR SÅ GLAD :D haha.

Nr 24 går i samma klass som Du?
Lisa - Nej, min gudmor går verkligen inte i min klass! ;)

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Veronica - Nej.


Nr 34 är Din granne?
Vanessa, nej.

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards