Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Louise - 1 oktober 2008 18:08

Hej allesammans! :)


Vad lite bloggning det blivit idag, och nu är det ju ändå kväll! Nåja...

Först vaknar jag av telefonen som ringer klockan 09:00, det är Katarina som vill hälsa på. Javisst säger jag och går upp, borstar tänderna & klär på mig. :) Sedan ska hon iväg med en man till ett ställe, så vi bestämde oss för att käka där med, när han var dit han skulle. Och då gick jag bakom dom och spionerade. xD (me like!) Sedan vid 10:00 gick vi till Mcdonals å käkade lunch (för mig frukost)... ^^
Så satt vi typ där och samtalade och glodde på folk osv :). 


Sedan åkte jag tillbaka till skolan, och NATURLIGTVIS stog jag på skolgården 30 minuter innan jag började! Vet sedan innan att ingen är där tidigare, var ju bara att le och traska runt hela skolområdet, för att sedan få kommentaren "Jaha, är det här du röker!" Orkade faktiskt inte mer än att sträcka på mig och säga "Ja, det är det!" - Inget svar fick jag, men det räknade jag inte mde heller. Rak i ryggen och upp med hakan när jag ser dom, dom har tryckt ner mig för mycket så nu är det stopp ;) !

men men. Sedan gick jag dit och pluggad matte ._. Hade vikarie, hon lyckads förklara rätt bra. ^^ Sedan sista timmen satt vi ensamma, läraren & jag. xD Så då började vi samtala om vad jag gör på fritiden osv :)

Lite småprat alltså, så jag slapp jobba 2 timmar matte.

 Tack så jätte mycket för smset, Jenny D:


Sedan gick jag ut till skolgården och där mötte jag Anna, och Mose (som är Annas chihuahua, dvs en hund.) Och vi tog en promenad i slottskogen. :D Jag höll i Mose, eller ja, mest i kopplet dårå. :] *petnoga med att påpeka*
Kul kul. <3 Lite synd att jag inte tog med kameran, men gillar inte att ha den i skolan. ._. Nåja :]


Tror jag ska ringa min älskade syster och köpa en salva + beställa tid åt mig själv, hon har ju egen fotsalong. ^^ Hihi. <3
Eller ja, det är faktiskt det jag ska göra nu, haha.

Så nu är jag lite småtrötter :)


Cya!

 Wizy

Av Louise - 1 oktober 2008 00:32

Ny månad idag! :D

Wihu :]

Ska till skolan & sen umgås med Anna idag, så bloggningen kommer mot kvällningen :).


Nu ska jag dock avrunda samtalet med Camilla & Tixy på msn och sova. :) Natti!

Wizy

Av Louise - 1 oktober 2008 00:19

"du är som en banan - ganska gul, ganska ful och jävligt äcklig"


Haha tixy, skönaste kommentaren ikväll, helt enkelt x'D

Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards