Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Louise - 29 oktober 2008 23:05

Tjenare;)


Idag har det vart en.. mysig dag, eller om man ska säga livlig!Det börjar sju med att jag drömmar madrömmar *rysa*. Jag suklle precis dö då Nikita hoppar upp i sängen och väcker mig, jag skrek naturligtvis.
Sedan var det väl att man satt och läste tidningar och så i vardagsrummet, glodde tv. Sedan vid nio ungefär blev det ju frukost, sedan promenad med Nikita, förstås. Bara då gick vi 2000 steg, på sådär 20 minuter eller någonting. x) Therese & Jag är bäst på att motionera! haha :D

Sedan gick vi upp till min storasysters gamla skola där vi satte upp affisher på saker hon sålde. (fotvårdssaker). Påväg dit gick vi in i en syaffär där jag kom på den bra idén att jag skulle vilja ha en sådan tavla och sny fast coola knappar som nappar, bilar och hjärtan osv. Sådana roliga knappar. x'D Även lite pärlor. ^^
Vore lite kul med ett titthus och sedan sy massa detaljer i ett rum, eller ja - det blir iof bara ett oftast i ett titthus (litet iaf) och där ha en jätte liten tavla med en knapp fastsydd. ;) 

Direkt därifrån till en affär längre bort - och sedan hem till mormor, men hon var inte hemma ännu och vi pallade inet vänta 30 minuter på att hon kom så vi gick hem. Då går vi hem och då hade vi väl gått iallafall 10.000 steg den turen...


Sedan efter yttligare middag, promenad med voffs så abr det åt och storhandlade på Maxi. Där shoppade jag! :D
Två nagellack, ett rött glittrigt och ett mörk blått. Tyckte dom var snygga så. ;)

Även två böcker följde med mig hem, "Marley och jag"  (Författare: John Grogan).
Och sedan även "Svart som natten" (Författare: Ann Cleaves).


Så nu är jag iallafall stolt över ina fyra köp som mamma i och för sig betalade åt mig. x'D


Men jag har väl lite planer på att köpa lite till saker så fort jag får pengar av mamma. xD

Haha.


Som en dikt jag hittade någonstans i en affär i Värmland "Min man säger att han kommer lämna mig om jag inte slutar shoppa, Herregud vad jag kommer sakna honom!" xD HAHAHA :D.


Och imorgon blir det köpa skor, klädkällan och sådant :)
Hoppas jag hittar någonting!


Men nu ska jag se på Tv några timmar, sedan blir det väl sängen. Kanske hinner blogga lite mer innan.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards