Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Louise - 20 oktober 2008 22:34

Kategorierna är till höger...


För er som vill läsa mitt liv Endast - Klicka på "Mitt liv"

MUsikprat, musikåsikter och bla låttexter osv - "Musik"

Humor saker, som jag finner roligt - "Humor"

Saker som jag ändrat med bloggen och så vidare - "Bloggen"

Ni som vill läsa mina dikter/verk öht - "Dikter/Poesi"

Marsvinsintresserad oh vill läsa och se bilder på mina sötnosar - "Marsvinen"

Hundintresserade, som vill läsa om min storassyters hundvalp - "Nikita"

Intresserade av att läsa min novell? - "Noveller"

Saker jag inte riktigt vet vart dom ska publiceras - "Onödigt fakta om saker och ting"

Mina senaste köp och vad jag skulle vilja köpa för kläder just nu osv - "Shopping"

Olika test och listor jag gillar att göra - "Test & Listor"

Låttexter jag gillar visas veckor t.ex och sådant - "Veckans Favoriter"
Mina åsikter om mobbning, rasism och så vidare - "Åsikter om ditt och datt"


Om ni nu inte vill läsa om mina köp klicka då inte se in på Shopping. Kan ni däremot tänka er att läsa allting kan ni ju bläddra ner i scrollern bara.

På detta sätt kan jag även hålla er läsare som vill läsa om mina dikter och inte om åsikterna t.ex, isär.


Hoppas nu inte att det blir något gnäll.

/Wizy

Av Louise - 20 oktober 2008 17:13

Jag läste lite till i min gamla almenacka.

Haha shit jag ville bli polis i 6an ^^ Första terminen. x)

Haha, tja, tror inte någon någonsin fått öra mig säga att jag kan tänka mig att bli polis, kom inte ens ihåg det själv, men men. Då vet ni det iallafall.


/Wizy

Av Louise - 20 oktober 2008 17:09

Oj.

1 år sedan nu.

Kom på det precis. Tog ett tag att komma över den sorgen.


Var svårt att förstå att du aldrig mer skulle öppna dina ögon i denna värld.


1 år - Vila i frid <3

Tiden går så snabbt, men ändå långsamt.

Av Louise - 20 oktober 2008 16:57

Jag skitter och bläddrar i min gamla almenacka jag hade i något år. :) Står rätt mycket om vad som hände.


T.ex då min brosson skulle komma "Niklas son ska komma..." Sedan 2 rader ner står det "Ingen unge." Haha, komiskt ändå! ;)
Sedan t.ex tävlade i gång 15/10 - 07. Även 17/11 - 07 var det tävling o.O


Men men. :) Nu ska jag dra mig, ska käka middag!


/Wizy

Av Louise - 20 oktober 2008 14:50

hej alla underbara människor där ute i världen som läser detta! :)


Min dag då...

Skola 2 timmar

Sedan Hälsorummet 2 timmar.


Fast jag försov mig på O först, eller jaaa... satt vid datorn och då glömde jag tiden så jag råkade komma på det 35 (började ju 30), så när jag låst, hämtat minneskortet på kameran som jag glö,de färst så ringer telefonen. Förstår att det är Ylva och går till skolan och hon fick en chock på att jag kom på typ... 5 minuter. Hahaha... ^^


På hälsorummet så var vi först bara jag, veronica o amelia och vi skulle först måla av våran hand, och skriva i fingrarna maträtt och sånt.

Och sedan var det en "Vad är det för fördel med att vara tjej/kille?"
Samtidigt som vi skriver detta kommer då Richard & William, dom enda killarna in. x'D

Och då skrev jag "Man kan sparka killarna mellan benen", så var det en till fråga "Hur ska en vän vara?" då skrev jag att den ska vara som mig. AHHAHA xD Men det vågade jag inte säga till lärarn, så jag lög och sa att jag skrivit snäll. :] hahah ! xD

 Sen höll vi på med det, sedan delade hon in oss i grupper på flera andra leker osv, sedan var det en lek där jag hamnade med Richard. Jag fick reda på att han också gillar hiphop, vilket jag iof visste att han gjorde för ett tag sen, men inte att han gjorde det fortfarande. Och han fick reda på att jag älskaaaaaaaar handboll! x'D


Sedan efter 2 timmar där slutade vi som sagt för dagen.

Jag & Amelia kanske ska vara med varandra efter skolan imorgon. :'D <3


Men nu ska jag avsluta samtalet med Cherie, & dom och gå ut och fotografera lite. ;]


Puss & Kram

/ Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards