Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Mobil lista.

Av Louise - 5 oktober 2008 15:16

REGLER: svara ärligt på frågorna.

1. Hur många sms har du i din inkorg?
56 stycken.

2. Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
"Min kanin är tuff. Han får springa lös i mitt rum ibland och han hoppar in i buren igen på kommando. (H)
(Från Tixy)


3. Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
"Det ska jag väl kunna göra, om du fortfarande är vaken då:)"
(Från Lizzardo xD)


4. Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
"Najs ^_^"
(Från Tixy)



5. Hur många sms har du i kategorin"skickat"?
12 stycken. (:


6. Vad står det i ditt översta, och vem är det till?
"Glöm det"
(Till Lizzardo)


7. Vad står det i ditt nedersta sms och vem har du skickat det till?
"Något fel? :("
(Till Tixy)


8. Vad menade du med det du skrev i det nedersta sms:et?
haha. texten säger ju sitt. x'D

Ta fram din mobil och gå in på kontakter!

Har Du Kysst nr 7?
Becka - Nej.


Gillar Du att vara med nr 19?
Joanna Odin Hammarstrand - SÅKLART! Vem gör inte?! <33


Gillar Du nr 25?
Kenneth - Öh, det är igentligen mammas polare, men jo, haha, han är väl trevlig. XD


Är nr 21 Din bästis?
Johanna - Nej, men vi har varit.


Är nr 14 en Sötnos?
Fannie, ja! :D <3333


Älskar Du nr 16?
Jessica, vi har inte snackat på år och dagar, men hon är en av dom jag alltid kommer ha med i minnet, men älskar... nä. =/

Är nr 12 Bäst?
Annelie, nej. (ja, hon på skolan) x'D

Var Du med nr 20 i dag ?
Johan - Nej. DÄRFÖR JAG ÄR SÅ GLAD :D haha.

Nr 24 går i samma klass som Du?
Lisa - Nej, min gudmor går verkligen inte i min klass! ;)

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Veronica - Nej.


Nr 34 är Din granne?
Vanessa, nej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards