Alla inlägg under oktober 2008

x'D

Av Louise - 27 oktober 2008 13:06

Öppna din inkorg. (dödsroligt!)
Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.

Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Någon vaken som vill messa?<3

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
Gör så. :)
 
Vad är din största önskan?
Hahaha, wtf?

Vad är din innersta hemlighet?
Så det menar du? Jag och Anders har typ sett Sveriges bästa film. på bio. Tihi.

Vad sa dina föräldrar då du föddes?

Bra. Jag vet liksom inte vad som kommer hända.

Vad säger din bästa vän om dig?
Gulle. Nä, jag vill inte riktigt lämna allt här.. Men jag behöver något bra.

Hur berättar du för någon att du är kär?
Jag saknar dig med. Kommer ha lite tid för datorn idag innan jag ska iväg igen, så...

Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Hej! Snart är det dags för fredagsfinal i Idol. Lyssna och köp låtarna till din mobil direkt efter pogrammet.. blabla.

Vilken är din bästa raggningsreplik?
Tja sötnos, jag gör inget. du då?

När du är arg så säger du oftast:
Så ligg ner och vila ett tag då.

Om du ska göra slut, så säger du:
Gik bra :) Humlan vann klippta långhår och Kanel kom till final men ingen plac där. Vi var där till kl 5 ungefär:) Hi kram!

Av Louise - 26 oktober 2008 17:48

Hej allihopa :)


Kort inlägg...

HAr varit med Kevin idag, vi gick på e 90 minuters promenad :)


/Wizy

Av Louise - 25 oktober 2008 20:09

Hej ;D Nu är jag piggare! Typ... xD


Inget blogg inlägg mer än ett (nu två med detta) jag vet. Och tro mig, jag är inte döende. x'D *ler*

Vid 11:00 vaknade jag och satte mig vid datorn (xD), vid 12:00 la jag mig ner och softade i soffan som var helt tom.

12:30 kommer polisskolan fem. Jäklar vad jag skrattade. x) Polisgubben trodde att polisen hade en fejk kidnappning och sa att den var bra hela tiden. Haha! x'DDå åt jag även en hamburgare till frukost/lunch

Sedan så såg jag på Besst of top year, där skrattade jag med om bara den. En kille körde omkring i en as liten bil, och när han stog upp var han längre än bilen, som var mindre än honom, och ahn var inet precis megalång. sedan körde han omkring i den på jobbet osv. Det tyckte jag var skitroligt! 


Sedan såg jag på Animal Planet, massa apor. Då var mamma med. xD (vid tre, haha xD). Sedan såg vi även på SOS Gute (: Halva pogrammet, eftersom jag fann Du Är Vad Du Äter innan det. Som vi åt samtidigt som vi käkade mat :)


Sedan satt jag och tittade på meer apor på Animal Planet, och vid 18:31 tiden gick jag ut. Kom hem vid 19:09 igen xD

Det är min dag o.o
Knappt någon dator, bara tv... ;p


/Wizy

(Bloggens färger är Inte klara ännu!)

...

Av Louise - 25 oktober 2008 12:11

Shenare allesammans.


Vet inte vad jag ska säga. ._.
Har ingenting att skriva, seriöst sagt.


Jag känner mig tom inombords. Så tom...

Av Louise - 24 oktober 2008 21:53

Sweet Dream's Queen Of My Heart "Asta" <3


Berättelsen om Asta:

Det började den 9 Juni 2005. Det var dags för Moonia's Jing Ting att föda fram sina fem små bebisar. tre tjejer och två killar.
Sweet Dream's King of the night
Sweet Dream's King of love
Sweet Dream's Queen of my heart

Sweet Dream's Midnight Queen
Sweet Dream's Dancing Queen.

Både King of the night & Dancing Queen flyttade därifrån. Medans Midnight Queen och King of love stannade kvar hos uppfödaren Sweet Dreams, Sandra.


Asta var då 90 gram.

Midnight Queen, som fick smeknamnet Asta växte och tillslut - närmare bestämt den 29/3 - 2006 fick Asta sin kull med marsvinsungar.

Sweet Dream's My little flowerprincess (Numera kallad Agnez)

Sweet Dream's Dark Princess (Numera kallad Naamah)

Sweet Dream's Prince of the Starlight (Kallad Star)
Sweet Dream's Prince Charming (Kallad Charming)

Sweet Dream's Bebis Börje


Den 31/3 - 06 dog Bebis Börje

Den 28/4 - 06 dog Charming

Den 1/7 - 07 dog Star.


Denna kull var även den första och även den sista kull som Asta fick.

Hon bodde med sina burkompisar och hade ett bra liv. När hon var två år hittade jag hennes ena burkompis Sally på annons. Då fick jag även om jag ville ett marsvin till som sällskap, då valde jag Asta. Och det är naturligtvis ingenting jag ångrar. Hon gillar att naffsa på fingrarna, och mysa i knät efter en liten stund.

Idag bor hon sitt treåriga liv med sina burkompisar Sally, Maggie & Våfflan i två ihopsatta gallerburar, och hage att leka i dagligen!

Med andra ord - Ett härligt pansionärs liv!

Av Louise - 24 oktober 2008 11:59

Nu är det höstlov i en vecka. Yes!


Och det vet ni ju erdan att jag ska använda till bloggen. :) Eller hur?
Jag ska renovera bloggen i helgen.


Hihi, så det kan hända att det blir lite korta inlägg!

Ni får njuta av fredagen så länge. :)


Puss.

/ Wizy

Av Louise - 24 oktober 2008 11:44

Tjenare allesammans. :)
Nu har jag varit i skolan.


Hahah...

Läraren: "Varför är alla så förtjusta i att hålla på med mobilen?"
En av killarna: Jag får sådana där strålar av den!


höhö jag höll på att börja gapflabba... xD


Vi gjorde inget gott, och jag åt ingenting där. fifan. -.-' glöm att jag äter kött, och det vegetariska var fan äckligare att ens tnka tanken på. fifan..
Men nu ska jag fortsätta leta efter bibliotekskortet, Oscar har beodrat mig att läsa 22 böcker... -.-
/Wizy

Av Louise - 23 oktober 2008 16:22

Hej allihopa.


Och nu var det några timmar sedan bloggningen, typ.

Jag har stuckit och handlat åt min mor, men när jag kommit halvvägs frågar en dam mig om jag har väldigt bråttom. Vilket jag inte hade. Hade en känsla av att hon behövde hjälp, och hon var tydligen svimm färdig. Så jag stödde henne till trampan några meter bort.
Trevlig dam faktiskt... Började prata om drottning Louise som fanns flera år innan jag föddes... (Man måste ju presentera förnamnet, det är bara så).


Iallafall, som hon även sa: Nu har jag gjort dagens goda gärning och kan vara en djävul resten av dagen.

Hehe.


Men det är faktiskt sant på ett sätt.

Jag hjälpte henne, jag handlade middag (kyckling), åt mamma & mig, och jag gladde tydligen en trevlig flicka (Lisa?) som fotograferar som en Gud. 

Att sprida glädje är en glädje :).


Nu ska jag städa en av marsvinsburarna. Om inte båda. :)

Cya.

Ps; Igår gjorde jag ju en god gärning genom att handla kina mat åt mig och mamma.


//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards