Alla inlägg under maj 2008

Av Louise - 17 maj 2008 23:53

nu lämnar jag ifokus för ett tag:)  känner inte för det längre :P.

Var förövrigt ute och sprang någon timme idag, duktigt va? ;)

//Wizy

Av Louise - 17 maj 2008 23:46

Hittade denna utmaning på Värnelands (?) marsvins blogg.

Så fort du läser är du själv utmanad;) Alla frågor skall besvaras.

DIG:

1. Hur lång är du ? Vet inte...

2. Vad vill du bli när du bli stor? Artist!

3. Vad pluggar du ? Grundskolan ännu.

4. Har du långt hår ? Nej, sådär kanske.

5. Vilken hårfärg har du ? Blondin.

6. Sminkar du dig ? Nej.

7. Har du haft sex senaste månaden? Nope.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svart & vitt.

9. Har du kysst någon idag ? Nej.


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Mamma.

3. Hur många syskon har du ? 0.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Nej, jag är vaken"

5. Hur många ställen har du bott på? 2 lolika lägenheter i göteborg x), men man har ju bott i Värmland/Kristinehamn på sommrarna så...

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen antagligen.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är väl snälla på sitt sätt.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Eh, typ när Thessan var och lämnade marsvins/hamster hagen till mig :).


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? ingen aning... i skolan? ;)

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ingen aning alls.

3. Har du kysst nån kompis ? Nej.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej.

5. Vem har du varit kompis med längst ? Det är ju en jävla många man lärde känna samtidigt och fortfarande är polare med.

6. Vem känner dig bäst? troligen mina närmsta. xD

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? sicken fråga...

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? ja, ibland.


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Japp.

2. Klä dig annorlunda ? jag klär mig som jag vill, jag är inte född för att göra folk nöjda!

3. Vara dig själv ? återigen... jag föddes inte för att vara någon annan. så ja, jag är den jag är, digga eller dissa.

'4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Inga problem. ;)

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? njäe...

6. Pierca dig ? Nej, eller jo men jag VILL inte.

7. Ha sex på offentlig plats ? Nä. haha.

8. Vara omogen ? jopp ;)

9. Äta småkryp ? NEJ!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? vet inte.

2. När var du på semester senast ? Ëhrm... :) i sommras... ;P

3. Vilken färg är det på din tandborste ? BLÅÅÅ :D

4. Är ditt hår tråkigt ? näää...

5. Vem såg dig naken senast ? HAHA shit, vilken fråga!

6. Hur ofta duschar du? Varannan dag typ.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Vet inte. är man nattsuddare så är man! ;)

//Wizy

Av Louise - 16 maj 2008 18:14

Jag föddes inte för din skull, & tänker inte leva efter dina regler. Tycker du inte om mej är det ditt problem inte mitt. Snackar du skiit bakom min rygg så kan du inte förvänta dej att jag ska vara ärlig. Och betyder du något för mej, så vet du om det.
-------------------------------------------
Jag har inte sagt att jag e född för att vara fin i dina jävla ögon!     

//Wizy

Av Louise - 16 maj 2008 18:04

Shenare.

hrm, jag är lagom pigg... förut (vid 14.00) städade man då 2 marsvinsburar, diskade en vattenflaska, 4 matskålar & borstade grisar... hrm. ;) tur att jag tycker att det är kul. :P sedan när man ska släppa in dom i buren har dom ju självklart pissat en hel dröööös i hallen där dom sprang helt fritt (sladdfritt). så man fick liksom inte sätta sig då heller utan bara torka piss o bajs, fräscht...
men anyway, grisarna fick lite jordgubbar & vattenmelon idag. mina sötnosar. :)  för övrigt kommer ju dalmatiner kullen snart, shit, jag är nervös. om jag får en dalmis flicka måste jag ju få para henne! ;) och för att svara Creation/Louise; Jopp, jag kommer fråga om jag får ta en kull på dalmis filckan om det blir någon ;). haha!

för övrigt är jag smått sur på att jag inte ens kan ha grisarna i hagen eftersom Sally rymmer, och förut hade jag henne i en transport bur moch hade galler ovan, då började hon bita där för att omma upp, SALLY!!!! -.- :P still kan man inte vara heller ;). dock älskar jag hennes spring, jag får t.o.m motion av att ha henne, de´ ni. ;p  såhär sätta ner henne, vända sig om,springa och stoppa Sally, vända sig om, osv osv osv 20 ggr ;). Haha!


örövrigt, så får man väl gratta djävulen som blir 19. precis, grattis Johan! ;) nu är du ju riktigt gammal :P. *flinar elakt* ;). (om jag grattar alla andra får jag väl gratta dig med, haha).


nu ska jag dra! kram! // Wizy

Av Louise - 10 maj 2008 12:37

                                   shu.


nu har jag tingat en tjej från Dalmatiner kullen, wih! :D Om det blir någon alltså, så ska jag köpa henne.
Jag vill helst ha en rastypisk tjej, så jag kan ställa i ras, det är mestadels det jag strävar efter eftersom jag inte har så jätte bra Ras djur här hemma... men vi får se, jag sa att jag kanske tar henne iallafall, även om hon är fel tecknad. :)  det är ju inte hela världen precis... sen kanske man tar en kull på henne sedan... :) (då blir mamma jätte glad...) men hur ska man kunna vänta till 20 Maj bara för att veta om det blir någon dalmatiner tjej i kullen, och hur sjutton ska jag kunna vänta yttligare på att få hem henne? svååårt! ;)

Jag och mamma har pratat om SM, och eftersom vi (familjen) ska hyra en stuga i Juli, så har jag sagt att vi kan ha en vecka i någon stuga i Eskilstuna ;P, sedan att vi råkar vara där när det är SM är väl ett självklart val? *s* hrm... får kolla upp det. ;) skickat mejl till båda systrarna och frågat vad dom tycker om idén också... haha... =) men det är SM en gång om året, klart man måste vara med då?! :P är man marsvinsnörd så är man! :P

Nu ska jag ut med Sally lite ;). pussgurkan <3. Ska ta en tur med henne, och sedan går jag ut med dom andra 3  på gräsmattan på gården, om det inte är fullt med ungar. *suck* nackdelen med att bo i lägenhet... aja...

var väl allt för nuet. ses!  // Wizy

Av Louise - 7 maj 2008 14:01

sha!

nu har jag fått veta att en tjej på MIF har en dräktig dalmatiner kull, som kommer nu i månaden... endast 1 unge är tingad också.. :P
vågar man ens hoppa på att en dalmatiner hona föds, som jag får köpa? vet inte, men hoppas! har fan velat ha en i 2 år nu, och letat i 1, så nu kan ju turen vända tycker man ju... anyway, får se hur det blir med det.

har försökt svara lite på tif idag, får fixa skrivlust sedan också, just nu behöver jag sova... (sjuk).

ha en bra dag allihopa!

//Wizy

Av Louise - 5 maj 2008 15:55

                                              hej!

la precis in Camilla's blogg på länkar! =)

närmare uppdatering om läget just nu kommer ikväll. nu ska jag kolla till om Sally fortfarande äter mat.

// Wizy

Av Louise - 2 maj 2008 15:17

tjenare (igen).

hahhaha... stackars människa. tänk att bo på en gård 30 år, och sedan försvinner helt spårlöst, så det går (gick) rykten om att han är död, utan att någon reagerar. mamma märkte det, men ingen hade tydligen märkt det alls att han förvunnit, han har ju vart borta ett tag. men "Återfunnen" nu! *fniss*

30 år, och ingen ragerar, vafan är det för gård?! ;P *asg*. haha, det gick t.o.m rykten om att det skulle komma nya grannar, haha.

annars fick marsvinen nyss banan & äpple, grönsakerna får dom senare ikväll! :) marsvinen skäms bort, men det är dom värda. Anyway, take care of your guina pig. =) <3

"Hello world, this is me.
Life should be, fun for everyone,
Hello world, come and see, this is me!"


// Wizy.

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards