Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Louise - 17 maj 2008 23:54

nu har jag tänkt på vad jag jus tnu skulle vilja göra med mitt liv...

syssla med musiken, det är något jag verkligen vill. :) samtidigt skulle det vara kul med marsvinsuppfödning, ja det är inget yrke, men hur sjutton ska man hinna åka runt i Sverige/utomlands & uppträda om man måste hem och bevaka marsvins födningar... "Eh jo, ursäkta. Denna dag är jag upptagne, då ska min marsvinshona ha en kull. Och jag måste vara hemma tills de o de..."  "Nej, ursäkta. Jag måste ställa in. Jag måste stödmata mina marsvinsungar varranan timme, deras mor dog när dom var nyfödda"

mjo, lyckat! ;) haha. men man kan ju ha uppfödning medans jag pluggar iaf =) sedan kanske jag hunnit skaffa mig en bra sambo under den tiden, som vill driva uppfödningen med mig :).  nä, fy... tack för att man slipepr göra såna val ännu =).

//Wizy

Av Louise - 17 maj 2008 23:53

nu lämnar jag ifokus för ett tag:)  känner inte för det längre :P.

Var förövrigt ute och sprang någon timme idag, duktigt va? ;)

//Wizy

Av Louise - 17 maj 2008 23:46

Hittade denna utmaning på Värnelands (?) marsvins blogg.

Så fort du läser är du själv utmanad;) Alla frågor skall besvaras.

DIG:

1. Hur lång är du ? Vet inte...

2. Vad vill du bli när du bli stor? Artist!

3. Vad pluggar du ? Grundskolan ännu.

4. Har du långt hår ? Nej, sådär kanske.

5. Vilken hårfärg har du ? Blondin.

6. Sminkar du dig ? Nej.

7. Har du haft sex senaste månaden? Nope.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svart & vitt.

9. Har du kysst någon idag ? Nej.


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Mamma.

3. Hur många syskon har du ? 0.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Nej, jag är vaken"

5. Hur många ställen har du bott på? 2 lolika lägenheter i göteborg x), men man har ju bott i Värmland/Kristinehamn på sommrarna så...

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen antagligen.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är väl snälla på sitt sätt.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Eh, typ när Thessan var och lämnade marsvins/hamster hagen till mig :).


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? ingen aning... i skolan? ;)

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ingen aning alls.

3. Har du kysst nån kompis ? Nej.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej.

5. Vem har du varit kompis med längst ? Det är ju en jävla många man lärde känna samtidigt och fortfarande är polare med.

6. Vem känner dig bäst? troligen mina närmsta. xD

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? sicken fråga...

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? ja, ibland.


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Japp.

2. Klä dig annorlunda ? jag klär mig som jag vill, jag är inte född för att göra folk nöjda!

3. Vara dig själv ? återigen... jag föddes inte för att vara någon annan. så ja, jag är den jag är, digga eller dissa.

'4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Inga problem. ;)

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? njäe...

6. Pierca dig ? Nej, eller jo men jag VILL inte.

7. Ha sex på offentlig plats ? Nä. haha.

8. Vara omogen ? jopp ;)

9. Äta småkryp ? NEJ!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? vet inte.

2. När var du på semester senast ? Ëhrm... :) i sommras... ;P

3. Vilken färg är det på din tandborste ? BLÅÅÅ :D

4. Är ditt hår tråkigt ? näää...

5. Vem såg dig naken senast ? HAHA shit, vilken fråga!

6. Hur ofta duschar du? Varannan dag typ.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Vet inte. är man nattsuddare så är man! ;)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards