Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Louise - 25 maj 2008 00:38

hej.

orkar inte nämna henne vid namn, blir bara så fel då... -.- *suck*

ehrm, sviken. eller sviken & sviken. ringer (dåvarande) vän, som jag vart bästis med i 3 år, senaste har vart helt puckat. iaf så frågar jag varför hon är sur på mig nu, jaa då är hon sur IGEN (för typ 7 gången bara på ett halvår...) för att jag inte vart i skolan! usch, mår man inte bra så mår man ju inte bra! :S såå svårt att förstå är det inte.. men jao, okay. whatever.

men jao... sedan snackade hon om att hn är trött på att jag säger att jag ska komma, men inte kommer. blev bara så lack på henne! mår man inte bra så gör man f*n inte det! -.-' *suck*
hon höll på och snackade om det, sedan ville hon hela tiden avvisa mig. då blev jag sur på riktigt, eller ja, mest sårad, men jag visade bara att jag var arg och sa att hon fick fan välja, "sluta tjura, eller så är vi inte vänner längre" jaao, hon valde det sista. men det är ju hennes val, jag ska inte stoppa henne. skönt att slippa hennes problem också - dom gillar hon ju att lasta av sig på folk, suck alltså!

samtidigt lite glad över att jag kommer slippa hennes problem. jag är alltid den som tagit emot deras skit hur länge som helst i alla år, för första gången vågar jag stå upp och kasta ut henne ur livet. ja, jag grät efteråt, men det ska hon inte få veta =P (och omhon hittar  hit så ska jag ge bort en miljon, och den miljonen har jag ju inte, dvs hon hittar aldrig hit *asg*). men ja - idiot! ;)     YOU LOST ME :D.

//Wizy

Av Louise - 25 maj 2008 00:38

Memorys with you is the best, but even the worst
I share everything with you, the crying and laughing
but you chance, then I wasen´t adequate
I can't say that I'm sorry, cause I'm not
To be with you was the funnyst in my life
But you chance.
The girl i learn know is gone, forever.
Everything I have left is memorys
Memorys that hurts
I wish you could say that you're sorry
but even if you do, it still hurts to much.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards