Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Louise - 2 maj 2008 15:17

tjenare (igen).

hahhaha... stackars människa. tänk att bo på en gård 30 år, och sedan försvinner helt spårlöst, så det går (gick) rykten om att han är död, utan att någon reagerar. mamma märkte det, men ingen hade tydligen märkt det alls att han förvunnit, han har ju vart borta ett tag. men "Återfunnen" nu! *fniss*

30 år, och ingen ragerar, vafan är det för gård?! ;P *asg*. haha, det gick t.o.m rykten om att det skulle komma nya grannar, haha.

annars fick marsvinen nyss banan & äpple, grönsakerna får dom senare ikväll! :) marsvinen skäms bort, men det är dom värda. Anyway, take care of your guina pig. =) <3

"Hello world, this is me.
Life should be, fun for everyone,
Hello world, come and see, this is me!"


// Wizy.

Av Louise - 2 maj 2008 14:21

                                 shenare.

vi var lediga nu igår och idag (som alla är) och igår ringde Vire, jag kan ju börja med att säga att vi gått från bästisar till knappt vänner, och jag velar om jag någonsin vill se henne igen.. men jag gick med på att vi var med varann. Vi gick från M. P. (Där jag bor) till Majvallen, där gick vi in i Slottskogen och gick en rätt lång tur, och gik sedan hem. Vi var hemma igen halv 6. (2 timmar ungefär.) men det var väl inte värdens bästa samtal, inte ens i närheten... jaja. jag är bara såå less på det just nu. men ska inte "tråka" ut er med det, för det är allvalrigt talat så man gäspar själv...

aja, gött med att vara ledig 2 dagar åtminstone... ska försöka städa lite, ser ju jätte fint ut. *not* haha... :P nåja... =)

snar kommer min älskade mor och ger mig lite gött. hon skulle handla på Baloo så bad henne köpa chips(Med dipp xD) & chillinötter, så man får smaska på det ikväll. :) förhoppningsvis kmmer det någon bra film och man kan sätta sig och mysa med marsvinen i knät! (alla kommer upp dagligen och myser, men ibland får dom sitta sådär 2 timmar en och en och sova när jag ser på Tv.)

La även in Hanna's blogg på länkar! =)
Men nu ska jag kolla vad det är för filmer på TV ikväll! // Wizy.

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards