Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Tingat en dalmatiner hona =).

Av Louise - 10 maj 2008 12:37

                                   shu.


nu har jag tingat en tjej från Dalmatiner kullen, wih! :D Om det blir någon alltså, så ska jag köpa henne.
Jag vill helst ha en rastypisk tjej, så jag kan ställa i ras, det är mestadels det jag strävar efter eftersom jag inte har så jätte bra Ras djur här hemma... men vi får se, jag sa att jag kanske tar henne iallafall, även om hon är fel tecknad. :)  det är ju inte hela världen precis... sen kanske man tar en kull på henne sedan... :) (då blir mamma jätte glad...) men hur ska man kunna vänta till 20 Maj bara för att veta om det blir någon dalmatiner tjej i kullen, och hur sjutton ska jag kunna vänta yttligare på att få hem henne? svååårt! ;)

Jag och mamma har pratat om SM, och eftersom vi (familjen) ska hyra en stuga i Juli, så har jag sagt att vi kan ha en vecka i någon stuga i Eskilstuna ;P, sedan att vi råkar vara där när det är SM är väl ett självklart val? *s* hrm... får kolla upp det. ;) skickat mejl till båda systrarna och frågat vad dom tycker om idén också... haha... =) men det är SM en gång om året, klart man måste vara med då?! :P är man marsvinsnörd så är man! :P

Nu ska jag ut med Sally lite ;). pussgurkan <3. Ska ta en tur med henne, och sedan går jag ut med dom andra 3  på gräsmattan på gården, om det inte är fullt med ungar. *suck* nackdelen med att bo i lägenhet... aja...

var väl allt för nuet. ses!  // Wizy

 
 
Louise(Creation)

Louise(Creation)

15 maj 2008 16:49

Kul att du (kanske) äntligen får en liten dalm-flicka! ^^ Ska du fråga din mamma om att få ta kull ifall det blir en liten tös åt dig? ;) Det kanske kan bli lite problematiskt att få ett ja, då du redan då kommer ha fått 3 nya grisar i år. xP Irriterande att du har en sån snäll mamma ;) Jag skulle aldrig få tre grisar på en gång ^^' Min mamma vill ju inte ens ha tre :/ I alla fall inte nu, men jag är säker på att jag kan övertala henne... om ett år eller så :) Jag vill så gärna ha en merino!

http://creation.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards