Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Mig bakom kameran vid datorn, musik på och coca cola i handen & en jävla massa flumm. Behövs inte mer!

Av Louise - 23 oktober 2008 14:11

Shenare alla glada människooooor!

Går min glädje att ta miste på just nu? Jag sitter och sjunger på Hög volym med Sara Löfgren, med en hårborste som mick med ett nästan löjligt stort leende.

Och ett tuggumi jag tuggar på mellan meningarna...


Det var en sådan trist morgon i morse, ni vet, då man inte vill gå upp. Det ville jag inte heller, och mådde dåligt. Ja, jag fick ångest.

Men jag är stolt, för jag fick iallafall iväg ett sms till en polare. Lärarna kan väl inte tro jag ska ringa Gud och be honom meddela dom nr dom är på... ska... på utflykt?


Dessutom är jag sääääker på att det är bäst att inte deppa ihop för en missad skoldag!

Jag har ju varit där varje dag denna veckan. Till och med Tisdagen. *wow*
(Hihi, jag klarade mig även fast Anna ringde och väckte mig :-D)

Hihi, nu till det roliga....


Jag är på ett fruktansvärt glatt humör!
Först börjar jag gråta av en text (Jaja, det var ju hemskt sorgligt... :-/) sedan börjar jag skratta när jag läser... Ja, det var nästan ett problem. För när jag sett på Tv var jag plötlsigt glad igen.


Jag gissar på att jag blev full på min coca cola, oh, jag blev fuull på min coca cooola! (8)

(Vill ni höra en sak som inte hör till detta? Jag råkade skriva "Jag grisar på att..." xD)

Så efter att klunkat i mig mer än halva lilla colan (0,5 L) så har jag då kastat korken i taket och sprungit och hämtat den, krälat efter korken på golvet och legat och slappat, genom att kolla på bloggar.

Jag ska spana på några bloggar nu, lite i hemlighet (fast jag och mian kommentarer kommer man liksom inte undan *s*) och antagligen länka dom på hemsidan. =)

Samtidigt funderar jag på att lämna bloggagratis, när jag ändå ska göra om i bloggen. Det vore liksom kul med en annan hemsida att ha bloggen på... Men vi får se.

Som jag sa till Isabella/e igår, jag ska väl även pröva mig på att skapa en ny hemsida på freewebs. Den gamla var det jusådär 2-3 år sedan man grejjsade med...

Checka in den, btw. Det var någonting jag var dödsstolt över att jag klarade, men man var ju yngre på den tiden... *lite svårt att hålla tårarna borta av skrattet*
Länk: Min nanne sida

Alla Nanne fan utom min familj där har jag idag brutit kontakt med. Och jag ångrar det inte ett jävla skit.


Nåja, njut av bilden ni får, underbara människor!
Nu ska jag väl chilla lite.


Take care.

//Wizy

 
 
LisaLinnea

LisaLinnea

23 oktober 2008 14:41

TAAAAAACK!
Nu gjorde du min dag! tack tack tack så mkt :)

http://lisalinnea.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards