Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Louise - 11 juni 2008 14:26

Jag såg precis några presentationer på ett musikforum och måste få kommentera.

Tjejen hade skrivit;
"Vad är ert problem? Sluta sprid rykten om mig! Jag bryr mig ändå inte"
- Nene. Varför ska du då skriva ut det på en hemsida för? Om du nu inte bryr dig, lägg inte ner tid på att skriva ut sånt!

Killen hade skrivit;
"Jag hatar all hiphop! Gör en hiphop låt om era jävla liv, horor eller droger, och man är stenrik. Dom sjunger inte ens, dom snackar massa skit på rim. OBS, detta gäller bara ovannämd form av hiphop, ni andra fortsätt!"
- Gash. 3 åsikter om detta.
1. Du skriver ju att du hatar ALL hiphop, men sedan ändrar du dig till att du bbara hatar ovan nämd hiphop, antingen skraj för att visa vad du tycker. Eller så tänkte du bara inte. Det sista är okej. IQ befriade gör så.

2. RAP står inte för SÅNG!
Sång = Sjunger.
Rap = Rappa/Prata

Fatta ;)

//Wizy!

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards