Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Louise - 6 juni 2008 19:19

Fan vad grisarna borde tycka det är varmt - det är ju förjävla varmt, om jag ska vara ärlig!!

Så varmt att jag inte kunnat ta ut dom faktiskt, nu ikväll får dom iof komma ut lite tänkte jag, en och en och smaka lite på gräset. såå synd att det inte är saftigt dock - regna lite, tack! (Men snälla - inte för mycket, bara lagom härligt sommarregn!)

hoppas era grisar (...djuur...) har det bra iallafall! Nu ska Våfflan & jag ut! ;')

//Wizy

Av Louise - 6 juni 2008 19:11

hej!

så har man varit hos syster då (;.
åt middag (potatis&kyckling med grönsaker), och till efterrätt var det Cup Cakes (Stavas det så? xD) & tårta, mums.
firade patrik & (grattis) nationaldagen (;.

Hanna är rätt stor nu, sötnosen. lekte lite med henne xD. haha, skitkul. sedan när man ställde sig upp så drog hon i en (typ "bär mig!!!!!!" xD) det var ju bara att lyfta upp henne sådär 5 olika gånger;) sedan i slutet var hanna skittrött, hon skrattade bara man grimaserade, eller lyfte vattenflaskan, haha xD.

just nu sitter jag här & funderar på om man ska ut  springa lite, det börjar ju bli svalare nu, bara 21,3+, det är fan lite ju :D, svettigt & springa så kanske går istället :p. haha. var ju ett tag sedan sist.

förövrigt, Malin(inte syrran, utan malin..) du vet att jag finns här för dig - aaaaaaaalltid !!! du hade fått komma i sommar om du hade haft tid. men vi kanske ses senare i år, då ska vi ha skitkul. :) älskar dig vännen <3 ä lskar er alla, mina riktiga vänner. ni vet vilka ni är. <3 (;

OCh sedan, om henne jag skrivit om att jag vart ovän med, vi är vänner igen.. frågan är hur länge...

ska iaf ut lite nu med Våfflan, min älskling! <3
nås på mobilen om det är något ni vill. :)

tjao!

Av Louise - 6 juni 2008 19:10

fixade lite ljusade färger nyss! nu är det hel blått alltså. passar fint med blommor och min favoritfärg är ju blå! :)

Läs & njut av mina åsikter!

Av Louise - 6 juni 2008 09:59

trevlig helg.

Idag ska jag till syster, men sedan har jag inget & göra på hela jäkla helgen... får väl gå ut & springa. nu ska jag fixa mig.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards