Alla inlägg den 6 december 2008

Av Louise - 6 december 2008 16:13

Första gången jag...

åt tacos: Jisses, det kommer jag inte ihåg. :S

körde bil: haha sådan tur har jag inte.

sov i tält: hrm... får väl vart klassresan 07, annars har jag dragit mig för tält.

drack alkohol: haha.

fick ett jobb: 11 åring, marsvinsstädare - jag hänger kvar än idag.

stod på scen: Det var väl första gången (ettan med andra ord) man had skolavslutning. ;) Runt... 2001 tror jag.

svimmade: Det minns jag inte. xD
svarade på en fånig enkät: inte gjort ..

Av Louise - 6 december 2008 16:00

Är du döpt efter någon?
Andra namnet - Ja... 

Vad äter du helst till lunch?
Ingenting oftast, men det blir väl det som finns oftast. ;P

Har du barn?
Nej.

Om du var någon annan, skulle du vara vän med den du är i dag?
Det skulle nog vara jävligt tröttsamt att höra mig tjata tills hela ämnet är uttjatat och man inte kan nämna det på femton år. *asg*

Är du väldigt sarkastisk?
Det är...?

Har du kvar dina tonsiller?
Vet knappt vad en sådan är faktiskt o.O

 Skulle du hoppa bungyjump?
Haha näää!  

Vilka är dina favoritflingor?
Käkar knappt flingor.

Knyter du upp dina skosnören när du ska ta av dig skorna?
Nej.

Är du stark nog att stå ut med dig själv?
Ja. Jag måste vara världens starkaste...

Vilken är din favoritglass?
Pigelin heelt klart! ;)

Vad är det första du lägger märke till hos andra?
Haha shit, jadu... Jag vet faktiskt inte.

Rött eller rosa?
Rosa om någonting, båda färgerna är ingenting jag gillar men rött är hemskt...

Vad är det sämsta hos dig?
Måste väl vara... mitt dåliga självförtroende som jag alltid får när jag skulle behöva slippa det som mest... 

Vem strular du mest med?
Jag strular inte med någon eller någonting. 

Varför är du inte gift?
För att jag dels inte får, dels är minderårig och dels inte är intresserad av några jävla papper som ska visa att man älskar varandra.

Vad drömde du i natt?
Jag drömde nog ingenting.

Har du någon speciell talang?
Oh, många! Säger vi. Skriva kanske? Förmedla mina känslor i ord... Iallafall säger folk det, men jag vet faktiskt inte...

Vad tittade du på senast på tv?
Någon serie hos Patrick för några timmar sedan.

Vilket är ditt favoritljud?
Marsvinens prat. ;) 

Rolling Stones eller The Beatles?
Ingenting av det! Definitivt inte! >.<

Av Louise - 6 december 2008 15:51

BLONDINTEST , får du över 60 så är du blond i själen!


DU VILL

(x) Bli känd
(x) Vara blond
(x) Inte vara ensam
(x) Festa
( ) Vika ut dig i någon tidning
( ) Operera brösten eller läpparna
(x) Vara singel
(x) Vara med i tv
(x) Flytta hemifrån
(x) Bli modell

Summa: 8

DU HAR

(x) Blont hår
( ) Minst 4 olika parfymer
( ) Ramlat av en stol när den stått stilla
(x) Andvänt urringade linnen
( ) Däckat
( ) Spytt ofentligt
(x) Ramlat i en trappa
( ) Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans
( ) Kollat i nån killes porrtidning
( ) Gått runt med en t- shirt som det står “SLITZ” på
( ) Haft sex med flera samtidigt
( ) Gått med kortkort kjol eller kort kort shorts
( ) Strippat
(x) Andvänt ord som du själv inte kan förklara
( ) Hånglat med mer än 3 pers på en kväll
(x) Haft rosa nagellack
(x) Fått IG på ett prov
(x) Skrattat tills någon har blivit irriterad
( ) Överdrivet mkt läppglans ibland
(x) Blivit utskälld av en lärare
( ) Rökt
( ) Stringtrosor
( ) Piercing i naveln
( ) Piercing i ansiktet
(x) Bedömt någon efter utseendet
(x) Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv..
( ) Varit med barn
( ) Gråtit för att få uppmärksamhet
( ) En liten hund
(x) Tappat bort väldigt mycket saker
( ) Sängkläder i siden
( ) Kollat på porrfilm
( ) Bitchslapat nån
( ) Mycket mascara
(x) Skolkat
( ) Varit otrogen
( ) löshår
( ) Brun-utan-sol
( ) Solat topless

Summa: 12


DU TYCKER OM ATT/BRUKAR

(x) Titta på folk
( ) Dansa vilt
( ) Vakna upp brevid en främmande kille
(x) Kramas
( ) Sola
(x) Gå i mysbyxor
( ) Ha “stövlar” lr klackade skor
( ) Sminka dig
(x) Ta skumbad
( ) dricka alkohol
( ) Fixa med andras hår
( ) Sminka andra på skoj
(x) Shoppa
(x) Titta på snyftfilmer
(x) Bära färgen rosa
(x) Bära smycken
( ) Ha brunkräm eller foundation
( ) Ha läppstift
(x) Knäppa “ego kort”
( ) Sova naken
(x) Säga “Blonda” saker
( ) Ha Lösanaglar
(x) Umgås med killar
( ) Vara olydig
( ) Få/ge massage
(x) Vara GALEN
(x) Skratta
(x) Sjunga med i låttexter
(x) Få/ge komplimanger
(x) Retas
( ) Slåss
(x) Tjafsa
(x) Skoja
( ) Göra manikyr/ pedikyr
(x) Göra som du vill
(x) Ha leggings
(x) Sitta vid datorn
( ) Ligga på beachen och glassa

Summa: 21


DU GILLAR

(x) Killar
(x) Skvallerblaskor
( ) Porrfilmer
( ) Att visa dig naken
( ) Att ragga
(x) Att träffa nytt folk
( ) Göra “spa” behandlingar
(x) Mys
(x) Helger
(x) Att kolla på tv-serier

Summa: 6

Totalt 47 x]

Av Louise - 6 december 2008 15:22

Hej;)


Jag är aningen 'sugen' på att skriva inlägg på engelska. Har börjat med det, kanske är vana efter att snacka med engelskt folk på internet, no idea. :P
Men bloggen ska stanna på svenska iallafall, haha!

Idag var jag hos Patrick, han fyllde 25 år. Haha, Katta hade en riktigt rolig present jag faktiskt tycker var rätt skön. Två badbollar till en 25 årig kille, grattis. XD BEhöver man ens nämna att jag fick dem? haha.


Sedan har jag inte gjort någonting idag. o_O
Men ikväll ska jag se på HANDBOLL! Sverige - Ryssland.

Glöm att man missar det! Mamma har dessutom lovat mig vardagsrummet. Bäst TV där å skönast soffa (annars får man sitta i säng/datorstol) så... xD


16:00 - My sweet 16

17:00 - Det Okända :)

18:15 - Handboll ^^'

20:00 (ev tidigare) - Narnia. Kanske, kanske, kanske lämnar handbollen när det börjar 19:00 t.o.m, är rätt sugen på att se den x)...


Dock beror det ju på om jag ser all handboll vilket jag verkligen skulle vilja nu när det är sista, eller om jag kikar halva och sedan Narnia, på vad jag ser efter. .__. Båda vill man ju se. Tråkigt att det måste krocka, och ladda ner Narnia pallrar jag verkligen inte. >.< Vi får se helt enkelt. ^^ Det är ju inte säkert Sverige ens ligger bra till i Handbollen, vad är det då för vits och glo när dem förlorar? (Jag sviker mitt land, återigen).



Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards