Alla inlägg den 11 december 2008

Av Louise - 11 december 2008 21:18

haha klar igen. ;p

jag sparar Willy (späckhuggaren) och en vargfilm, liksom lillefot filmerna, resten skiter jag i vad mamma gör med, dem är fritt fram att lämna mig iallafall. ^^  är inte sugen på att se på 101 dalmatiner precis, haha.


/wizy

Av Louise - 11 december 2008 21:09

Lollo är dålig på att rensa. Jag har en drös med things jag inte använder i mitt rum, typ halvar ummet dårå, vad gör jag om inte bara tänker "jag tar det någon annan gång"

Men för några (läs flera) veckor sedan tog jag faktiskt och la ner alla videofilmer. nu kom jag på att jag inte rensat dem...  morsan hittade mina påsar och snodde dem, så nu får jag väl gå tillbaka och sno tillbaka dem jag vill ha kvar. xD

Bla. mina fyra Lille fot (Landet från ingenstans), ska vara kvar. Skulle jag kunna glo på idag, är barnsligt förtjust i dem och vart hela livet. xD


men nu ska jag väl gå ut och kika på dedär filmerna då...


/Wizy

Av Louise - 11 december 2008 21:05

Någon rolig inne som har lust att snacka lite med mig? Har liksom otroligt tråkigt och sitter och kommenterar dem flestas bloggar. Så ni får gärna ta och slänga in en "vad gör du?" eller något, så kan vi ha lite 'snack' mellan bloggarna så, om någon nappar. men säkert inte. hrmf. xD


kom igen, var sociala... någon?

Av Louise - 11 december 2008 17:44

Tja. :)

Idag började skolan med att jag träffade Madeleine. Sedan hade jag då  igentligen matte, men av någon andledning kom inte matteläraren, så jag och en annan mattelärare som var där samtidigt, satte oss och talade om andar och sådant. Det nämner jag ingenting om på bloggen.


Sedan gick jag till mormor och drack en kopp te hos henne, sedan vidare till mötet om (och med, haha) Anna. Vi ska fortsätta hålla kontakt. ^_^ Mitt i mötet (eller sekunder innan Anna kom snarare) så ringer då Alexander och säger "Tjena, vad är din msn då?" - Så jag fick sitta och stava till min msn, och ser nu att han har addat mig. Trevligt med småkusinerna på msn. Nu är dem tre. (Alex, vill du ha Elin & Emmas MSN så säg till mig.)


 Jag pratade lite med Hanna i telefon också, men tillslut klickade hon bort mig. ;P Elakt. En nästan tvååring dissar mig totalt. Haha. Men det var fett härligt att snacka med sin lillasyster dotter via telefon.


Så nu ska jag ta och vila, har precis käkat middag.



Nu blir det dock ingen mer datorn (jösses, tio minuter och jag är less... ;)) på någon stund. Ska läsa tidningen. ^_^

/Wizy

Av Louise - 11 december 2008 11:03

tjenare.


nu har jag varit uppe ett tag å chillat, ska snart till skolan som börjar vid 12.00 ;D efter det så blir det möte, så är nog inte hemma förren vid 17.00-18.00 idag. :)


ni kan ju ringa mig (mobil) om ni  har lust/tid.


/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards