Alla inlägg den 16 december 2008

Av Louise - 16 december 2008 19:35

Yeah, så var det dags igen.

Skolan var inte rolig. =.= Jag stör mig otroligt på den läraren jag hade idag, dessutom missade jag svenskan idag, klantigt. Så går det när man försover sig alldeles för mycket och för ofta... Sjutton med...

 Efterskolan var det bara hem, sätta sig i soffan å glo lite på MTV innan man åkte iväg till Olskroken där jag & Katta möttes. Jag gick runt lite i affärerna och hon klippte sig. Jag pratade även med frisören, hon har 43 års erfarenhet! (jag kunde inte låta bli att fråga ;P). Hon tror jag kommer passa i svart hår, men att jag skulle göra en skumtoning eller något sådant innan. Skumt lät det men ja, det ska ju vara bra iallafall. Annars kunde jag riskera att få grått hår för att jag färgat det blont. Haha! Värsta åttioåringshåret man visar upp sedan i skolan, never! ;)


Det tog hela dagen i stort sätt. Efter lite tittande på The Hills (?) så ringde även Lisa. :) Tjata med henne blev ditbjuden på lovet efter nyår (så Anna, det kanske blir som du sa iallafall..) efter det så satte jag mig här and here i am! :)


Men jag försöööööker att inte sitta allt för mycket vid datorn. Men jag satte mig ju första gången vid 18:00 idag, det är väl rätt bra va? Eller hur? ;) (Någon gnällig nisse som ska säga nej är inte välkommen ;P).


/Wizy

Av Louise - 16 december 2008 18:08

 award


Wizy har fått en award! :) Tack kaka!

Läser förövrigt Kaka's blogg någon gång i veckan åtminstone.


Reglerna är som följer:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


1. Kaka

2. Godisbiten

3. Hanna

4. Mofs

5. Sandra

6. Joanna

7. Zonia


Varsegod! ;D

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards